Sacchi da boxe pesanti

I sacchetti di pugilatu sò adattati per una larga gamma di persone, indipendentemente da s'ellu sò vechji o ghjovani, è ancu i sacchetti sò usati in a vostra casa, in l'uffiziu o in palestra / centru di fitness.
Sacchi da boxe, hè un saccu pesante utilizatu quandu si pratica u pugilatu.Alcuni di i sacchetti di punching sò cavi è alcuni sò solidi.I cavuti devenu esse pieni di qualchi cose, cum'è serratura, scaglie, sabbia, stracci, vestiti vechji, seta è altri.
I nostri sacchi da boxe sò pieni di stracci, sabbia è acqua.
A superficia di a borsa di solitu hè Canvas, tela Oxford, pelle di microfibra.
U saccu da punzone pesante pesante hè pienu di stracci è vechji vestiti, perchè i stracci è i vechji vestiti funzionaranu megliu cà l'altri.
Ma u saccu di punching free standing hè pienu di sabbia o acqua cum'è ti piace, quandu l'avemu mandatu, sò vioti, dopu chì l'avete ricivutu, pudete riempilli di tristi o acqua cum'è vulete.

Comu sceglie un saccu adattatu?

Se vulete praticà u pugilatu è l'eserciziu, pudete cunsiderà sceglie un sacchetti verticale.Se vulete diventà un prufessiunale, allora hè cunsigliatu di sceglie u stilu di pendu.Di sicuru, pudete puru sceglie secondu e vostre preferenze è bisogni.I sacchetti pesanti appesi sò assai forti è durable, ma sò più fastidiosi per installà.Hanu bisognu di viti per riparà e corde.I sacchetti di punching free standing sò più convenienti è ponu esse spustati è posti cum'è e vostre idee.Hè megliu installà cà i sacchetti appiccicati.

I sacchetti di pugilatu sò principalmente per praticà a forza.Pudete chjappà o culpisce i sacchetti di sabbia solu quandu i muvimenti standard sò stati finalizzati

I sacchetti di pugilatu in generale anu una altezza di circa 1,5 metri, è l'altezza di l'impiccante hè basatu annantu à u livellu di u fondu è l'abdomen inferiore.Arti marziali o sacchetti di pugilatu Sanda deve esse circa 1,8 metri d'altitudine, è l'altezza di a sospensjoni deve esse à u livellu di u fondu è i ghjinochje, cusì chì pudete praticà cumplettamente u pugilatu è i gammi di u liceu.


Tempu di Postu: Dec-13-2021